دومین انجمن ادبی کانون خراسان جنوبی به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی در گردهمایی مربیان ادبی، از افتتاح دومین انجمن ادبی در مرکز فرهنگی هنری قاین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با حضور در جمع مربیان ادبی که در قالب گردهمایی در آستانه روز شعر و ادب پارسی برگزار شد، با تأکید بر تقویت کارگاه‌های شعر و داستان گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی دومین انجمن ادبی کانون استان  با عنوان «آبی» ویژه «شعر» در مرکز فرهنگی هنری قاین خواهیم بود.

حمیدی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان به شیوه اصولی و نگاه تخصصی به آثار فاخر ادبیات ایران و جهان می‌تواند، زمینه‌ی  حضور فعال و مستمر اعضای نوجوان را در کارگاه های ادبی مراکز تقویت کند.

مدیر کل کانون تصریح کرد: با تقویت کارگاه‌های تخصصی شعر و داستان، شاهد کشف استعداد تازه و جذب اعضا به انجمن‌های ادبی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مربیان ادبی توصیه کرد: آثار نویسندگان بزرگ ایران و جهان را به کودکان و نوجوانان معرفی کنند و خود نیز با تقویت دانش نظری و عملی خود به خلق آثار جدید در حوزه شعر و داستان بپردازند تا در آینده شرایط انتشار و معرفی آثارشان در حوزه شعر و داستان فراهم شود.

این گردهمایی با محوریت بررسی چگونگی سیر مطالعاتی مربیان جهت حضور در کارگاه‌های داستان، موانع موجود و خوانش آثار جدید مربیان  در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =