کانون در برنامه ریزی برای مطالعه‌ی مفید کودکان و نوجوانان موفق است

برنامه ریزی برای مطالعه مفید و هدف‌مند در کودکان و نوجوانان، یکی از بهترین مهارت‌های زندگی است که در این زمینه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، محمد حسین عربشاهی فرماندار شهرستان زیرکوه در دیدار با طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با بیان این مطلب  گفت:  شناخت بسیار خوبی از خدمات کانون پرورش فکری و برنامه ریزی‌های دقیق این مجموعه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان دارم و نقش کانون را در آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان این مرز و بوم بسیار موثر و ارزشمند می‌دانم.

عربشاهی اضافه کرد : مشغله‌های زیاد خانواده‌های امروزی، پیشرفت تکنولوژی نباید عاملی برای کم توجهی به مسایل فرهنگی کودکان و نوجوانان شود، بدون شک اثرات منفی این بی‌توجهی در آینده غیر قابل جبران خواهد بود، بنابراین برای داشتن جامعه‌ای پویا، فعال و موفق باید  امروز تلاش کرد.

فرماندار زیرکوه در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه گفت: از نزدیک شاهد فعالیت‌های خوب  این کتاب‌خانه ویژه بچه‌های روستا بوده‌ام و برای راه‌اندازی یک مرکز فرهنگی هنری ثابت نیز در شهرستان حاجی آباد تلاش خواهیم کرد.

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان زیرکوه  صورت گرفت: ضمن معرفی کانون گزارشی کامل از فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه ارایه کرد.

دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه، بازدید از کتاب‌خانه سیار روستایی  و بررسی فعالیت‌های انجام شده در نیمه اول سال 98، از دیگر برنامه‌های سفر مدیر کل کانون خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =