بررسی طرح‌های اقدام‌پژوهی در کانون سمنان

سومین جلسه‌ی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی همراه با وبینار آموزشی در کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری این استان از برگزاری سومین‌ جلسه‌ی نهاد اقدام‌پژوهی با دعوت از مربیان اقدام‌پژوه پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان خبر داد و گفت: در این جلسه، اقدام‌پژوهان ضمن آشنایی با توصیف وضعیت موجود و بیان مسأله به بررسی و سامان‌دهی شواهد یک و انتخاب راه حل در طرح‌های اقدام‌پژوهی پرداختند.

دامغانیان یادآور شد: در این مرحله، اقدام‌پژوه برای تشخیص مسأله و بررسی چالش موجود از نگاه اعضا، والدین و مربیان، اطلاعاتی را از یک یا چند شیوه مانند مشاهده، مصاحبه و پرسش‌نامه، جمع‌آوری می‌کند تا مشخص کند که مسأله یا مشکل موردنظر وجود دارد تا او به رفع یا کاهش آن اقدام کند.

وی، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی آثار مربیان اقدام‌پژوه مراکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه، شهمیرزاد و بسطام، عنوان و خاطرنشان کرد: آثار مربیان، بازخوانی و اعضای نهاد اقدام‌پژوهی با نقد و بررسی اثر، نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص چگونگی نگارش و عملیاتی‌کردن شواهد یک، بیان کردند.

گفتنی است؛ در ادامه، اعضای نهاد اقدام‌پژوهی در وبینار آموزشی با عنوان «انتخاب و اجرای راه حل، نتیجه‌گیری و گزارش‌نویسی» شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =