کد خبر: 291241
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
دوره آموزشی «نمایش‌نامه‌نویسی» در زنجان برگزار شد

دوره آموزشی «نمایش‌نامه‌نویسی» با حضور امیر مشهدی‌عباس دبیر انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «نمایشنامه‌نویسی» یکی از دوه‌های چهارگانه‌ی انجمن هنرهای نمایشی -نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، عروسک‌سازی و بازیگری- است که به همت اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون در استان زنجان برپا شد.

امیر مشهدی‌عباس دبیر انجمن هنرهای نمایشی و مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در این دوره آموزشی بر اهمیت انجمن نمایش، شناسایی و حفظ اعضا و تولید آثار فاخر تاکید کرد.

بر اساس این خبر، از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی «انتخاب موضوع، ایده‌پردازی، دیالوگ‌نویسی، مونولوگ‌نویسی، شخصیت‌پردازی، اجزا و چهارچوب اصول نگارش نمایش‌نامه و... بود.

بر همین اساس، در این دوره‌ی آموزشی که برای اولین بار در استان زنجان اتفاق افتاد ۱۷ مربی فرهنگی، هنری و ادبی علاقه‌مند به هنرهای نمایشی شرکت کردند.

دوره «نمایشنامه‌نویسی» در قالب کارگاه‌های عملی و تئوری از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ به مدت سه روز صبح و بعدازظهر برگزار شد.

یادآوری می‌شود انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز و تاکنون بیش از ۴۰ دوره آموزشی برای مربیان در استان‌های مختلف کشور برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =