داوران ۲۲مین جشنواره قصه‌گویی کانون تهران در مرحله استانی معرفی شدند

با ابلاغ مدیرکل کانون استان تهران، «محمدرضا شمس، ناصر آویژه و شیوا جعفری» به‌عنوان داوران مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سه بخش دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال،‌ زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها از هفتم تا نهم مهرماه ۱۳۹۸ با شعار «آینده ساختنی است» در این استان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان این مرحله برای راه‌یابی به مرحله ملی و بین‌المللی طی سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بنا بر این گزارش، مرتضی نظری مدیرکل کانون استان و مدیر اجرایی این جشنواره، با اعلام اسامی داوران مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی گفت؛ تلاش شده در انتخاب داوران به چهره‌های شاخص در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و نیروهای توانمند کانون توجه شود تا ضمن آشنایی آنان با قصه‌گویی از نیاز مخاطبان کودک و نوجوان در این زمینه آگاه باشند.

بر اساس این اعلام «محمدرضا شمس» نویسنده و مترجم نام‌آشنای کودک و نوجوان، «ناصر آویژه» بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و «شیوا جعفری» کارشناس فرهنگی کانون استان به‌عنوان داوران بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی مرحله استانی کانون استان تهران معرفی شدند.

به گفته مهرناز قربانعلی رابط دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی استان، تاکنون ۵۱۶ نفر در دو بخش صحنه‌ای  و ۹۰ ثانیه شرکت کرده و فیلم قصه‌گویی خود را در سایت جشنواره بارگزاری کردند.

گفتنی است مهلت بخش صحنه‌ای پایان‌یافته و علاقه‌مندان به شرکت در بخش ۹۰ ثانیه این جشنواره تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به سایتwww.kanoonfest.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =