ویژه برنامه های هفته ملی کودک در ایلام برنامه ریزی شد

نشست برنامه ریزی کمیته های مختلف هفته ملی کودک در سالن همایش کانون استان ایلام برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،نشست برنامه ریزی و هماهنگی  کمیته های مختلف هفته ملی و روز جهانی کودک،جشنواره قصه گویی  و دیگر برنامه های این مناسبت ویژه بررسی شد .بر اساس این گزارش در این نشست که درسالن همایش کانون ایلام برگزار شد .مدیر کل کانون  و دبیر هفته ملی کودک  استان با قدر دانی از تلاش و همدلی همکاران ستادی و مراکز در چند ماه گذشته و روند خوب جشنواره قصه گویی و پویش ها و برنامه های کانون،هفته ملی کودک را فرصتی برای یادآوری حقوق کودکان به بزرگتر ها خواند و گفت:باید تمام تلاشمان این باشد که ضمن برگزاری برنامه های پرنشاط و مناسب این هفته،نسبت به تقویت خانواده ها در مهارت های ارتباطی با کودکان ونوجوانان و رعایت حقوق کودک نیز تلاش کنیم.  

مهدی جمالی در ادامه  از تمامی همکاران ستادی و مراکز به دلیل همراهی صادقانه در تداوم برنامه های باکیفیت قدر دانی کرد و گفت: در برگزاری ویژه برنامه های هفته ملی کودک  مشارکت و همراهی دیگر سازمان ها و ادارات نیز در نظر گرفته شود. هفته ملی و روز جهانی کودک برای ما بسیار مهم است و لازم است از هر نظر به آن توجه شودو مشارکت پر رنگ همگان را در نظر داشته باشیم.

در ادامه این نشست مسئولین کمیته های مختلف برنامه های خود را پیشنهاد دادند و قرار شد برگزاری برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک وارد مرحله هماهنگی ستاد استانی بشود .

،بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =