کد خبر: 291273
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
بازدید 308
آغاز داوری آثار قصه گویان سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: از روز ۲۶ شهریور ماه داوری آثار قصه گویان شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی توسط تیم منتخبی از کارشناسان فرهنگی و مربیان باسابقه در امر قصه و قصه گویی آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی اظهار داشت: براساس تقویم سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی از روز ۲۶ شهریور ماه داوری قصه های بار گذاری شده در سایت این جشنواره در سه بخش پدربزرگ، مادربزرگ و نوجوانان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این آثار ارسالی توسط تیم منتخبی از کارشناسان فرهنگی و مربیان باسابقه در امر قصه و قصه گویی در بخش زنان و مردان توسط دو نفر از داوران اصلی جشنواره استانی آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: سیزدهمین جشنواره استانی قصه گویی از روز ۸ مهرماه آغاز و تا روز ۱۰ مهرماه در اصفهان برگزار می شود.

مهدی قربانی در ادامه با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره در آذر ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند خاطر نشان کرد: مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای در تهران و در آذر ماه برگزار می‌شود که این جشنواره شامل بخش قصه گویی مدرن، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش علمی است و اختتامیه آن نیز 30 آذر ماه و همزمان با شب یلدا برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =