کد خبر: 291283
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
بازدید 194
پیاده‌روی از خانه تا اداره به مناسبت روز بدون خودرو

مدیرکل و کارکنان کانون استان همدان به مناسبت 31 شهریورماه "روز بدون خودرو" مسیر منزل تا محل کار خود را به صورت پیاده طی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ 31 شهریورماه به مناسبت "روز بدون خودرو" مدیرکل و کارکنان کانون استان همدان مسیر منزل تا محل کار خود را پیاده‌روی کردند. این برنامه به منظور ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل همگانی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و کاهش استفاده از خودروی شخصی اجرا شد. 

همکاران کانون شهرستان همدان پس از تجمع در میدان امام‌زاده‌عبدا... و زیارت بارگاه حضرت عبدالله ابن احمد و پدر بزرگوار ایشان از اولاد با واسطه امام موسی ابن جعفر (ع) به صورت گروهی، به سمت اداره کل کانون پیاده‌روی کردند و سپس در برنامه ای که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در حیاط اداره کل کانون استان برگزار شد شرکت کردند.

مدیر کل کانون که خود نیز مسیر 5 کیلومتری منزل تا محل کار را پیاده‌روی کرده بود از همکاران جهت مشارکت در این ویژه برنامه تشکر کرد و گفت: این روز بهانه‌ای است برای شروع فرهنگ پیاده‌روی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی.

در ادامه بهناز ضرابی‌زاده آغاز هفته دفاع مقدس را به همکاران کانون تبریک گفت و با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس، از فداکاری‌های رزمندگان و مردم شریف ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از 3 نفر از همکارانی که در طول سال از دوچرخه برای عزیمت به اداره استفاده می‌کنند با اهداء هدایای نقدی تقدیر شد و مدیر کل استان ابراز کرد امیدوار است هر سال به افرادی که مسیر منزل تا اداره را پیاده و یا با دوچرخه طی می کنند افزوده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =