نشست شهریوری انجمن ادبی «نوغزل» در کانون استان قزوین

آخرین نشست تابستانی «انجمن ادبی آفرینش»در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور یکی از شاعران صاحب نام استان، در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 31 شهریور 1398، نشست استانی «انجمن ادبی نوغزل» در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس،با حضور «سید محمد حسین ابوترابی» از شاعران مطرح استان اعضای فعال و علاقه‌مند فعالیت‌های ادبی و مربیان کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار شد.

در آغاز مهمان برنامه،با معرفی کتاب«قطار در پیاده رو» که اثری شامل سروده‌های خود وی با موضوع دفاع مقدس است، درباره استفاده از مضمون و فرم در شعر با اعضا به گفت و گو نشست.

در این نشست شماری از اعضا آثار خود را در قالب های شعر، داستان کوتاه و قطعه ادبی با محوریت دفاع مقدس خواندند.در ادامه بخشی از این آثار توسط کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین"مهدی مردانی" و نیز سایر اعضا نقد و بررسی شد.

سید محمدحسین ابوترابی از شاعران و فعالان عرصه ادبیات استان قزوین است که «اینجا کلمات سبز و سرخ‌اند»، «از آسمان برای زمین» و «سرخ سربلند»   از آثار  منتشر شده وی به شمار می آید.

یادآور می‌شود نشست استانی "انجمن ادبی نوغزل " به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =