کد خبر: 291322
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
بازدید 234
افتتاح نمایشگاه "شکوه ایثار"  در مرکز شهرستان بهار

نمایشگاه آثار نقاشی ،سفال و خوشنویسی اعضاء مرکز شهرستان بهار در اولین روز هفته دفاع مقدس، با حضور مدیرکل کانون و مسئولان شهرستان بهار شروع به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ 31 شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی از آثار اعضاء مراکز کانون استان همدان در شهرستان بهار برگزار شد.

آیین افتتاح نمایشگاه "شکوه ایثار" با حضور بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده امام جمعه بهار، احسان قنبری فرماندار بهار، فرماندهی سپاه ناحیه بهار، خانواده‌های شهدای مدافع حرم پدر معزز شهید سید ‌میلاد مصطفوی و شهید ترابی‌کمال و جمعی از اعضا به همراه والدینشان برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، بهناز ضرابی‌زاده ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس از رشادت‌های مردم غیور ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی چند خاطره برای حاضران بازگو کرد.

در ادامه پس از اجرای گروه سرود و پخش انیمیشن علی‌کوچولو از باران محمودی عضو مرکز کانون شهرستان بهار و برگزیده ملی هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی تقدیر شد.

سپس حاضران از نمایشگاه آثار نقاشی و سفال کانون با عنوان "شکوه ایثار" که به دست پدر شهید مدافع حرم افتتاح شد، دیدن کردند.

در این نمایشگاه 100 اثر نقاشی،45 اثر خوشنویسی و 34 اثر سفال که با موضوع دفاع مقدس توسط اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خلق شده، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

گفتنی است این نمایشگاه با دست سازه‌های تانک، گل لاله و شمع که با تکنیک  اوریگامی توسط اعضا مرکز بهار ساخته شده مزین شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =