آغاز داوری ۲۲۵ قصه‌ جشنواره بین المللی قصه گویی

داوری ۲۲۵ قصه صحنه‌ای از مجموع ۳۸۲ قصه که از استان آذربایجان‌غربی در سایت بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی ثبت نام کرده‌ اند آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی از آغاز داوری بخش صحنه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و افزود: داوران، در طی مدت یک هفته برگزیدگان این مرحله از جشنواره را معرفی می کنند.

زاهدی گفت: داوری قصه های ثبت نام شده در سایت جشنواره توسط پوران قوچانی، هادی ملکی و منصور مرتضوی سه داور ملی کشورمان از روز دوشنبه اول مهر ۹۸ آغاز شده و تا روز یکشنبه ۷ مهر ۹۸ ادامه می یابد.

زاهدی افزود: از تعداد ۲۲۵ قصه حاضر در بخش صحنه‌ای این جشنواره تعداد ۳۷ اثر توسط داوران انتخاب می شوند که از این ۳۷ قصه ۶ قصه از بخش دختران و پسران کمتر از ۱۸ سال، شش قصه از بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها و ۲۵ قصه از بخش زنان و مردان به مرحله‌ استانی راه می یابند.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۹۸ در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود که برگزیدگان مرحله استانی در مرحله منطقه ای جشنواره که روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان و با حضور قصه گویان ۵ استان آذربایجان غربی، آذربایجان‌شرقی، قزوین، زنجان و اردبیل در ارومیه برگزار می شود به قصه گویی می پردازند.

مهلت ارسال آثار ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر و مهلت ارسال مقالات به بخش علمی دبیرخانه تا پایان مهرماه ۹۸ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =