کد خبر: 291340
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
بازدید 502
داوری قصه‌های استان کرمان آغاز شد

سه داور جشنواره قصه‌گویی استان کرمان داوری قصه‌های بخش صحنه‌ای را از روی فیلم‌های بارگذاری شده شروع کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نشست هماهنگی پیرامون داوری قصه‌های استانی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی با حضور عبدالرضا قراری، مازیار رشیدصالحی و زهرا استاد نارویی داوران این دوره استان کرمان ۲۷ شهریور ۹۸ برگزار شد.

بر اساس این خبر، در این جلسه که با حضور محسن روحی مدیرکل و نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی و زهره دهیادگاری رابط جشنواره قصه‌گویی کانون استان کرمان و داوران برگزار شد، بندهای شیوه‌نامه جشنواره قصه‌گویی و مهمترین موارد فرم داوری تشریح شد و همچنین مفاهیم و اصالت قصه‌گویی، چگونگی استفاده از ابزار در قصه‌گویی و توجه به مرز بین نمایش و قصه‌گویی یادآوری شد.

این در حالی است که، در بخش صحنه‌ای که شامل دختران و پسران«۱۲ تا ۱۸ سال»، زنان و مردان«۱۸ سال به بالا» و ماربزرگ و پدربزرگ‌ها می‌شود، ۱۷۳ قصه روی سایت قصه‌گویی استان بارگذاری شد و بعد از اتمام زمان بارگذاری و ایجاد سطح دسترسی داوران استانی از ۲۸ شهریور داوری قصه‌ها آغاز شده است.

بنابر این خبر، بعد از داوری قصه‌های رسیده به دبیرخانه استانی از سوی قراری، رشیدصالحی و استاد نارویی ۳۵ قصه‌گو به مرحله‌ی اجرای روی صحنه که ۹ و ۱۰ مهر ۹۸ در قالب ویژه‌برنامه قصه‌گویی استانی در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می شود خواهند رسید.

همچنین پنج نفر از این ۳۵ نفر به مرحله منطقه‌ای که پایان آبان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی (منطقه۴) در مشهد برگزار میشود خواهند رفت و دو نفر دختر و پسر و دو نفر پدربزرگ و مادربزرگ به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار می‌شود خواهند رفت.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با بخش‌ صحنه‌ای، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش مقاله‌نویسی  در سراسر کشور در حال برگزاری است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =