کد خبر: 291342
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
بازدید 632
نقاشی‌ها به مهمانی می‌روند

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ ایثار و شهادت و انس با شهدا، نمایشگاه نقاشی با عنوان "چهل سال اقتدار" با حضور مسئولان کانون و شهرستان اسدآباد و با موضوع دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، نمایشگاهی با همکاری واحد کارشناسی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری استان همدان ومرکز اسدآباد برپا شد.

در این نمایشگاه که با حضور مسئولان فرمانداری، بخشداری مرکزی، بسیج هنرمندان، اداره ارشاد، بهزیستی، کتابخانه عمومی شهید رجایی، هلال‌احمر، سپاه ناحیه اسدآباد و مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری استان همدانافتتاح شد، تعداد 40 اثر نقاشی باابعاد 70*50 از شروع شکل‌گیری و پیروزی انقلاب، ورود امام خمینی(ره)، جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تا کنون، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این تابلوها که دهه فجر سال قبل مهمان اعضا و بازدید کنندگان شهر همدان بودند در دومین سفر به اسدآباد دعوت شدند و  قرار است در مناسبت های بعدی به شهرهای دیگر استان سفر کنند و علاوه بر بازگویی خاطرات و حماسه های مردم ایران، پیک صلح و دوستی باشند.

این تابلوها که با دستان پر مهر کودکان و نوجوانان خلق شده سر شار از مهر و عشق  اعضا کانون به میهن و کشور عزیزمان ایران اسلامی است و تلاشی است در معرفی رشادت‌ها قهرمانی‌ها و ایمان و پایداری ملت مومن و غیور ایران اسلامی.

تقریظ‌ نویسی بر کتب دفاع مقدس توسط اعضای کانون و غرفه‌ی "محرم،ماه خون" از برنامه‌هایی هستند که به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه می‌توانند در غرفه‌ی ساخت کارت پستال به صورت کلاژشرکت کرده و با راهنمایی مربی کانون به طراحی و ساخت کارت پستال با موضوع دفاع مقدس بپردازند.

با هماهنگی‌های انجام شده با مدارس و ادارات سطح شهرستان اسدآباد، روزانه مسئولان و همکاران آن‌ها در ادارت و دانش‌آموزان مدارس سطح شهر از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 2 مهرماه تا پایان هفته دفاع مقدس در مرکز اسدآباد پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =