عضویت رایگان در مراکز کانون فارس به مناسبت هفته ملی کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، از امکان عضویت رایگان در مراکز کانون استان به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با اعلام این خبر گفت: کودکان ونوجوانان می توانند از 13 تا 19 مهرماه سال 1398 با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان فارس به عضویت رایگان مراکز درآیند.

بر این اساس کودکان و نوجوانان می‌توانند با عضویت در مراکز کانون، علاوه بر امانت کتاب، از بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی بهره‌مند شوند.

این امکان در راستای روز جهانی و هفته ملی کودک و با هدف بهره‌مندی کودکان از فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس فراهم شده است.

کانون فارس با دارا بودن 42 مرکز فرهنگی هنری و کتاب‌خانه ثابت در شهرهای شیراز، لامرد، داراب، خنج، نورآباد ممسنی، صفاشهر، خرامه، لارستان، وراوی، اقلید، قیروکارزین، نی‌ریز، زرین‌دشت، فراشبند، رستم، بوانات، جهرم، فسا، بیرم، گله‌دار، مرودشت، کازرون، آباده، ارسنجان، سپیدان، سعادت‌شهر، گراش، مهر، زرقان، صدرا، استهبان، سروستان و اوز لارستان به ارائه خدمت به کودکان ونوجوانان می‌پردازد. این در حالی‌ست که کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری و کتابخانه‌های پستی کانون فارس نیز با ارائه فعالیت‌های مختلف فرهنگی وهنری جهت دسترسی کودکان ونوجوانان روستایی، مناطق محروم و کمتر برخوردار فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =