معرفی قصه‌گویان صبح روز اول جشنواره استانی قصه‌گویی کانون خراسان جنوبی

هم‌زمان با صبح روز ششم مهرماه 1398 و آغاز رسمی مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون خراسان جنوبی، 10 قصه‌گو به روایت قصه‌هایشان می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، با آغاز رسمی مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی‌ در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند، «شهربانو الوانی» با قصه‌ی «خانه آباد کن، دل شاد کن» به عنوان اولین قصه‌گو چراغ قصه‌گویی را در  این جشنواره روشن خواهد کرد.

در ادامه «راضیه حسینی با قصه‌ی آرزوی پغش غوشی»، «معصومه کاظمی با قصه‌ی هدیه‌ی عجیب»، «فرشته شکوهیان با قصه‌ی هرکسی این قصه را شنید»  و «محبوبه شواکندی با قصه‌ی آقای جارو برقی» هر چهار نفر از بیرجند قصه‌هایشان را روایت می‌کنند.

در همین حال «سید مهدی اسحقی» و «فاطمه اخباری» از شهرستان‌ قاین به ترتیب 2 قصه‌ی «سه تخم هندوانه» و رستم و تهمینه» را ارایه خواهند کرد.

 هم‌چنین مریم فرخ فال با روایت قصه‌ی «آرش کمانگیر»، مریم محمدی با قصه‌ی «دیو دیگ به سر» از نهبندان، نرگس غنچه از شهرستان بشرویه با قصه‌ی « کفاش و کیسه طلا» و «فاطمه خزاعی از بیرجند با قصه ی آقای شتاب»  با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی صبح روز ششم مهرماه 1398 با حضور 31 قصه گو، در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =