رقابت قصه‌گویان در جشنواره قصه‌گویی استانی در کرمانشاه

جشنواره قصه‌گویی بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، مراسم اختتامیه بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

پس از پایان فرآیند برگزاری جشنواره قصه گویی در مراکز کانون استان کرمانشاه، و همچنین تبلیغ و تشریح برنامه‌های این جشنواره در رسانه‌های مختلف خبری، شرکت‌کنندگان در این جشنواره حضور پیدا کرده و به ارایه قصه های خود در بخش‌های مختلف این جشنواره پرداختند.

بنابر اعلام «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، کار داوری اولیه آثار رسیده به جشنواره قصه‌گویی استانی از سوی داوران منتخب اجام گرفته و منتخبین برای رقابت در جشنواره استانی در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد.

فتاحی همچنین درباره تعداد قصه های ارسالی به دبیرخانه استانی گفت: ۷۵۰ قصه برای شرکت در بخش‌های مختلف بخش استانی بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شده است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی استانی، ضمن اعلام اسامی منتخبین این جشنواره، از آنان قدردانی و برگزیدگان برای شرکت در بخش منطقه‌ای و کشوری به دبیرخانه بیست ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند.

«منیژه السادات حسینی، فرانک گلشن پور، فرزانه لطیفی» به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره قصه گویی در کرمانشاه معرفی شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =