آغازبیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان مرکزی

بیست و دومین دوره جشنواره قصه گویی استانی از امروز(ششم مهرماه) به مدت دو روز در شهر اراک آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بیست و دومین دوره جشنواره قصه گویی استانی از امروز(ششم مهرماه) به مدت دو روز در شهر اراک آغاز شده است. جهانبخش قنبری مدیر کل کانون گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مرحله استانی جشنواره قصه گویی شامل بخش صحنه ای در گروه های زنان و مردان، دختران و پسران و پدربزرگ و مادربزرگ ها و بخش دوم فیلم ۹۰ ثانیه ای است و شرکت در این جشنواره از طریق ثبت نام در سایت  www.kanoonfest.ir و فراخوان آن از مرداد ماه سال جاری لغایت ۲۴ شهریور ماه بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: در بخش زنان و مردان، خانم ها و آقایان بالای ۱۸ سال و در بخش دختران و پسران افراد ۱۸- ۱۲ سال می توانستند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

قنبری اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان در دو بخش صحنه ای و ۹۰ ثانیه ای در سایت مذکور ثبت نام کردند که نزدیک به ۴۲۹ نفر مربوط به بخش صحنه ای بوده است که از بین آن ها ۳۳ نفر ( ۱۸ نفر بخش زنان و مردان، ۱۱ نفر بخش دختران و پسران و ۴ نفر بخش مادربزرگ و بزرگ ها) برگزیده شدند و پس از رقابت در دو روز جشنواره، ۱۱ نفر به رقابت منطقه ای آبان ماه راه پیدا می کنند.

وی افزود: رقابت منطقه ای براساس تقسیم بندی مناطق در سطح کشور انجام شده است و برای استان های منطقه غرب که شامل استان های همدان، مرکزی، قم، ایلام، کرمانشاه و کردستان هستند این رقابت در استان لرستان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: شرکت کنندگان در بخش ۹۰ ثانیه ای تا دهم مهرماه فرصت دارند تا از طریق سایت مذکور ثبت نام کنند و داوری نهایی آثار از طریق ارسال به دبیرخانه تهران انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =