برگزاری نشست برنامه ریزی و هماهنگی روزجهانی و هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری نشست برنامه ریزی و هماهنگی روزجهانی و هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد

نشست  برنامه ریزی و هماهنگی هفته ملی و روزجهانی کودک با حضور مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری، مدیرکل کانون، نمایندگان سازمان های عضو کارگروه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، لزوم توجه به کودکان و نوجوانان را یادآور شد و از اعضای کمیته کودک و نوجوان تلاش هرچه بیشتر برای برگزاری برنامه های هفته ملی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت انسان از سنین کودکی صورت می گیرد، گفت : دوران طلایی کودکی دوران حساسی است که پایه های اصلی شکل گیری شخصیتی فرد در این زمان شکل می گیرد و برای رسیدن به جامعه ای پویا باید از دوران کودکی برنامه ریزی کرد.

وی  با قدردانی از مسئولان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  به جهت اهتمام ویژه و  برنامه ریزی مناسب در حوزه کودک و نوجوان و هفته ملی کودک، خواستار همکاری بیش از پیش اداره ها و سازمان ها شد.

در ادامه این نشست کبری اخلاقی نیا ، رئیس ستاد برگزاری هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با عنایت به تقارن هفته ملی کودک که از تاریخ ۱۳تا۱۹ مهر۱۳۹۸ در استان و سراسر کشور برگزار خواهد شد و توجه به تقارن این هفته با اربعین حسینی برنامه های هفته ملی کودک رویکرد عاشورایی خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار برای کودک و نوجوان ارزشمند است و امیدواریم بتوانیم هفته ملی کودک برنامه های مناسبی را برای این قشر برگزار کنیم.

وی به حضور گروه امداد فرهنگی پیک امید در استان اشاره کرد و گفت : فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان استان پیش آمده که می توانند از خدمات این گروه فرهنگی به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنند.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیدگاه‌های خود  با موضوع‌هایی مانند پرداختن به حقوق کودک، مسأله فرهنگ‌سازی، پرهیز از اجرای موازی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت و منابع دستگاه‌ها اختصاص داشت بیان کردند.

 در نخستین نشست برنامه‌ریزی هفته ملی کودک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، مدیر تولید سیما وآموزش و پرورش ، نمایندگان ادارات دفتر امور زنان و خانواده استانداری، علوم پزشکی، بهزیستی، حفاظت از محیط زیست، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری بویراحمد ، کمیته امداد ، کتابخانه های عمومی استان ،فنی و حرفه ای ،شهرداری یاسوج، هلال احمرحضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =