اهواز میزبان مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان

مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان، 9 و 10 مهرماه در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، کلان‌شهر اهواز میزبان مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان است.

در این مرحله از جشنواره، 32 قصه گوی برتر شهرهای مختلف استان خوزستان در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای شامل زنان و مردان، دختران و پسران و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها طی روزهای 9 و 10 مهرماه 1398 از ساعت 8:30 الی 17 در سالن شهید جمال پور شهرداری اهواز، جنب فرمانداری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوران این جشنواره حبیب پیام مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه‌ی ادبیات بومی، لیلا قنواتی فرد کارشناس فرهنگی کانون خوزستان و فعال حوزه‌ی قصه‌گویی و هادی ملکی مدرس، بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و فیلم‌سازی هستند.

برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره به مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور شش استان کشور آبان ماه 1398 در شیراز برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است: این دوره از جشنواره با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز، اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =