کد خبر: 291483
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
بازدید 355
اعضای کانون همدان با تقریظ نویسی آشنا شدند

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی و آشنایی اعضا با تقریظ نویسی مسابقه ای با عنوان "تقریظ نویسی بر کتب دفاع مقدس" در کانون استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در این مسابقه که در کلیه مراکز کانون برگزار شد، ۱۴۵ نفر از ۲۸ مرکز ثابت استان همدان شرکت کردند.

شایان ذکر است که در این برنامه اعضا با شیوه تقریظ نویسی که همان ستودن مطلبی در تمجید کتاب یا نوشته است آشنا شدند و علاوه بر معرفی کتاب در حوزه دفاع مقدس مطلبی را در تائید کتاب یادداشت کردند.

پس از داوری آثار از تعداد ۱۴۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۳ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد. حدیث مرادی از مرکز شماره ۱ همدان، زهره سوری از مرکز فرسفج و ریحانه رضیئی از مرکز سرکان برگزیدگان این مسابقه اعلام شدند.

لازم به توضیح است شرکت‌کنندگان در این مسابقه با شیوه های خلاق نوشته های خود را تزیین کردند و در هفته دفاع مقدس این آثار در کنار کتاب ها برای مراجعین به نمایش گذاشته شد.

در پایان کمیته داوری مسابقه تعداد ۱۴ اثر دیگر را شایسته تقدیر دانست. این اعضاء عبارتند از: سوگند شاوندی، محمد جواد کوچکی از کبودراهنگ، هدی جلیلوند، محدثه قلخانی، عاطفه بیات، طاها دلفانی، فاطمه سوری از فرسفج، یاسمن قاسمی، کیمیا الیاسی از مرکز شماره ۱ همدان، یگانه زندی، فاطمه توکلی، فاطمه معینی از سرکان، سپیده عسگری، زینب جلوه از فامنین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =