کد خبر: 291497
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
بازدید 517
کودکان پلدختر چشم به راه بازگشایی مرکز کانون

با پیگیری وتلاش های مسئولان کانون پرورش فکری استان لرستان، روند بازسازی مرکزفرهنگی هنری پلدختر سرعت زیادی گرفته است و به زودی بازگشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، این روزها با شروع فصل مدرسه و نزدیک شدن به هفته ملی کودک، روند بازسازی مرکزفرهنگی هنری کانون پلدخترسرعت زیادی گرفته است
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در براساس این گزارش: پس ازجاری شدن سیل اخیرو واردشدن خسارت زیربنایی وازبین رفتن تجهیزات وکتابهای تنها مرکزفرهنگی هنری پلدختر وعدم امکان فعالیت مربیان واعضا دراین مرکز،از شروع تابستان امسال فعالیت های مرکز درمدرسه استثنایی امام سجاد( علیه السلام ) انجام می شود
محمدجوادمحمدی افزود: با توجه به نیاز کودکان ونوجوانان به فضای جذاب مرکزکانون، پس از هماهنگی های به عمل آمده، یکی از خیرین کارباز سازی ساختمان آسیب دیده مرکز را برعهده گرفت.


وی اضافه کرد: در طول فصل تابستان، عملیات تعمیر مرکز و تقویت دیواره های آن و... به سرعت انجام شده است و حدود80درصد تکمیل شده است وهم اکنون کارهای نهایی آن در دست اقدام است.
 این مدیر فرهنگی استان اظهار داشت بیش از750 کودک ونوجوان منتظر راه اندازی مجدد مرکز هستند و انشاالله با کمک همه مربیان وهمکاران کانون، هرچه زودتر این مرکز فعالیت های خود را آغاز کند.

مرکز فرهنگی هنری پلدختر در زمان سیل- فروردین 1398

مرکزفرهنگی هنری پلدختر-فروردین1398

مرکز فرهنگی هنری پلدختر، دوشنبه هشتم مهرماه 1398

مرکز فرهنگی هنری پلدختر، دوشنبه هشتم مهرماه 1398

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =