کد خبر: 291529
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
بازدید 324
انجمن سرود، عکاسی و هنرهای نمایشی در کرمان افتتاح شد

سه انجمن سرود، عکاسی و هنرهای نمایشی‌ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان آغاز به کار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن‌های سرود، عکاسی و هنرهای نمایشی با حضور مدیرکل کانون کرمان، مسئولان  و اعضای هر انجمن ۶ مهر ۹۸ در سالن باران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد و اولین جلسه هر انجمن هم به صورت جداگانه تشکیل شد.

بنابر این خبر، محسن روحی مدیرکل کانون کرمان در آیین افتتاح این انجمن ها بیان داشت:از آنجا که خداوند هم با جماعت است، در فضای فرهنگ و هنر هم هم‌فکری و کار گروهی به موفقیت نزدیک‌تر خواهد بود و همچنین سیاست‌های کنونی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم متخصص شدن مربیان در یک رشته خاص و ایجاد انجمن‌های تخصصی را دنبال می‌کند.

روحی همچنین گفت: هدف اصلی تشکیل انجمن‌های کانون بعد از توجه به مربیان قطعا پرورش اعضای توانمند و پیوند دادن آن‌ها به انجمن‌های بزرگتر و اصلی استان است و هر تخصصی برای بچه‌ها با هر شغل و حرفه‌ای در آینده کمک‌کننده و راه‌گشا  خواهد بود.

در ادامه این مراسم، از مسعود نکویی رئیس انجمن سرود، مهدی جعفری رئیس انجمن عکاسی و محسن میرزایی رئیس انجمن هنرهای نمایشی دعوت شد تا روی صحنه بیایند و از اهداف کلی و برنامه‌های پیش رویشان گفتند.

این در حالی است که، رئیس و اعضای هر انجمن به صورت جداگانه کیک مخصوص شان را بریدند و اولین جلسه تخصصی‌شان را تشکیل دادند.

انجمن‌های سرود، عکاسی و هنرهای نمایشی با تشکیل جلسات مداوم در طول سال با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با حضورعلاقه‌مندان از داخل و خارج کانون برقرار خواهد بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =