100 قصه گوی برتر شهرستانی جشنواره قصه‌گویی برگزیده شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 100 قصه گوی برتر در مرحله شهرستانی جشنواره قصه‌گویی برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

 فرزاد رحیمی صبح امروز در افتتاحیه بیست‌ودومین جشواره قصه‌گویی اظهار داشت: 100 قصه‌گو از مجموع 240 قصه‌گو در مرحله شهرستانی انتخاب شدند.

 وی افزود: در مرحله استانی منتخبان مرحله شهرستانی طی سه روز از امروز تا 13 مهرماه به رقابت پرداخته و به مرحله منطقه‌ای که در آبان ماه امسال در استان فارس برگزار می‌شود راه می‌یابند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در مرحله استانی در هر بخش کودک و نوجوان و مردان و زنان سه تا پنج نفر و در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها یک تا دو نفر انتخاب می‌شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بخش 90 ثانیه‌ای حدود 60 اثر بارگذاری شده که مستقیما به مرحله ملی و بین‌المللی راه یافته و پایان آذرماه امسال نفرات برتر مراحل ملی و بین‌المللی نیز اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: هفت داور مرحله استانی قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری را ارزیابی می‌کنند که شامل سه داور در بخش بزرگسالان، سه داور در بخش کودکان و یک داور ناظر از استان خوزستان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قصه به نوعی یکی از میراث فرهنگی جامعه محسوب می‌شود، عنوان داشت: قصه‌گویی یکی از ابزار تقویت مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =