دومین نشست تخصصی فعالان کودک و نوجوان استان اصفهان در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: با حضور مهدی مرادی و دکتر حسین تولایی دومین نشست تخصصی فعالان کودک و نوجوان استان به میزبانی مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی اظهار داشت: در حاشیه افتتاح هشتادمین انجمن ادبی آفرینش کشور در مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان دومین نشست تخصصی فعالان کودک و نوجوان استان اصفهان در کانون پرورش فکری اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: این نشست تخصصی با حضور مهدی مرادی شاعر برجسته وحسین تولایی مدیر انجمن ادبی آفرینش کشور و ۳۰ شاعر و نویسنده‌ی کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه یاد آور شد: همچنین در این نشست کتاب آوازهای سیب‌زمینی که اثر مهدی مرادی است به بحث و بررسی گذاشته شد.

مهدی قربانی افزود: این جلسه‌ نقد مقدمه‌ای بود تا پس از این جلسات نقد و بررسی آثار نویسندگان کودک و نوجوان استان با حضور نویسندگان برجسته و اعضاء انجمن در فضایی صمیمی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =