مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در کردستان آغاز شد

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امروز سه شنبه ۹ مهر با حضور ۳۵ قصه گوی منتخب از شهرستان های کردستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، 10 نفر در بخش «دختر و پسر»،  20نفر در بخش «زن و مرد» و 5 نفر در بخش  «پدربزرگ و مادربزرگ » به مدت 2 روز در سنندج با هم به رقابت  می پردازند.

بنا بر این گزارش، 5 نفر از زنان و مردان انتخاب می شوند برای مرحله منطقه ای و در بخش دختران و پسران و مادربزرگ و مادربزرگ ها هر کدام سه نفر انتخاب شده و به مرحله کشوری راه پیدا می کنند .

این گزارش حاکی است، سه نفر در بخش «دختر و پسر»، پنج نفر در بخش «زن و مرد» و سه نفر در بخش پدربزرگها و مادربزرگها جهت حضور در مرحله منطقه ای این جشنواره انتخاب می شوند.

رامین شیخ الاسلامی، مرجان کامیاب، نادیا حمزه کرمی، مهشید افراسیابی، محمد محمد سلیمی و صدف بابایی راه یافتگان به مرحله داوری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان را بر عهده داشتند.

جشنواره قصه گویی استان کردستان  امروز صبح با اجرای قصه «کچله نه‌نه» آغاز شد؛ پس از آن  قصه‌های میگو، آیا تو زیباترین آواز، یک اردک یک موش، پیرهن چهار قدگلی اجرا شد.

بخش استانی بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بعداز ظهر ۹ مهر با حضور ۱۲ قصه‌گوی دیگر ادامه می‌یابد.
جشنواره قصه‌گویی در کردستان تا فردا چهارشنبه1۰ مهر ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

لازم به ذکر است، مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی آذرماه امسال در لرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =