35 قصه‌گو در نخستین روز جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری قصه گفتند

دبیر جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز جشنواره استانی قصه‌گویی 35 نفر قصه گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری: فاطمه صالحی بروجنی در حاشیه برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز 35 نفر قصه‌گو در رده‌های سنی مختلف قصه می‌گویند و از بین هر کدام از رده‌های سنی کودک، نوجوان و زنان و مردان 5 نفر و از بین پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز سه نفر انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به نقش قصه‌گویی در تقویت مهارت‌های ارتباطی افزود: تشخص دادن به نوجوانان با استفاده از ظرفیت آن‌ها در داوری، یکی از مهم‌ترین رویکردهای این جشنواره بوده که در تقویت مهارت‌های ارتباطی و توانمندی‌های اجتماعی قشر کودک و نوجوان بسیار موثر است.

دبیرجشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: کمیته ارزیابی نیز جشنواره را در سطح ملی ارزیابی کرده و میزان رضایت‌مندی مخاطب را سنجش می‌کنند.

صالحی از برگزاری بخش مقالات به عنوان یکی از بخش‌های جنبی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی خبر داد و گفت: قصه‌گویی فلسفی، قصه‌گویی و مهارت‌های زندگی و قصه‌گویی و جامعه‌شناسی از محورهای مقالات است و ارسال مقاله به دبیرخانه جشنواره تا 30 مهرماه امسال ادامه دارد.

دبیر جشنواره قصه‌گویی استان تصریح کرد: این جشنواره از امروز به مدت چهار روز ادامه دارد و در روز شنبه 13 مهرماه اختتامیه جشنواره همزمان با افتتاحیه هفته ملی کودک برگزار و برگزیدگان اعلام می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =