برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای دبیرخانه هفته ملی کودک استان همدان

جلسه هماهنگی برنامه های هفته ملی کودک با حضور ادارات و سازمان‌های عضو دبیرخانه در اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جلسه‌ای که در تاریخ 8 مهرماه در سالن گالری مرکز شماره 1 کانون استان همدان برگزار شد ادارات و سازمان‌های عضو دبیرخانه هفته ملی کودک به بررسی برنامه‌های اجرایی در این هفته پرداختند.

در این جلسه شعار هفته ملی کودک، اهداف، سطوح اجرای برنامه و رویکردهای این هفته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای دبیرخانه برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده را اعلام کردند.

بر همین اساس با توجه به تقارن هفته کودک و ماه صفر، به اجرای برنامه‌ها با رویکرد عاشورایی و آموزه‌های دینی تاکید شد و هم‌چنین مقرر شد اعضاء دبیرخانه برنامه‌هایی با موضوعات حفاظت از محیط زیست، بحران آب و شعار سال 98 «رونق تولید» اجرا کنند.

در این جلسه به جهت برخورداری همه کودکان و نوجوانان از برنامه‌های این هفته، اعضای دبیرخانه به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌هایی برای کودکان با نیازهای ویژه و کودکان مناطق کم‌تر برخوردار پرداختند تا همه کودکان و نوجوانان هفته ای شاد و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

شایان ذکر است روزشمار هفته ملی کودک توسط حاضران مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هر دستگاه متناسب با اهداف سازمانی خود و تناسب آن با روزشمار اعلام شده، برنامه‌ی ویژه ای را اجرا کند.

در ادامه نماینده دستگاه‌ها برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را اعلام کردند و نماینده فرمانداری شهرستان همدان هم‌افزایی و مشارکت حداکثری ادارت و اجرای برنامه‌های با کیفیت را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =