شورای توسعه راهبری مدیریت در کانون سمنان تشکیل جلسه داد

نخستین جلسه‌ی شورای راهبری مدیریت استان با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین جلسه‌ی شورای توسعه راهبری مدیریت استان با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به‌عنوان رئیس این شورا و با دعوت از محمدحسن فیض نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان، صبح سه‌شنبه نهم مهرماه ۱۳۹۸ در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری، تشکیل شد.

علیرضا رستگار کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان سمنان و دبیر این شورا اظهار داشت: این جلسه با موضوع اصلاح نظام اداری و آسیب‌شناسی و نقاط قوت و ضعف ارزیابی سال ۱۳۹۷ دستگاه‌ها برگزار شد.

رستگار در ادامه با اشاره به وظایف این شورا مبنی بر تبیین مصوبات کمیته‌های تخصصی و برنامه‌ریزی عملیاتی برای اجرای آن مصوبات با هم‌کاری همه‌ی واحدها، تقسیم کار و تبیین مسئول اجرای مصوبات کمیته‌های تخصصی، نظارت بر حسن اجرای تکالیف و وظایف مقرر، ارائه‌ی صورت‌جلسات به اداره‌کل ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری، تدوین و اجرای برنامه لازم برای بهبود عملکرد استان و ارتقای بهره‌وری، افزود: در این جلسه از سوی نماینده سازمان، چگونگی تشکیل کارگروه توسعه مدیریت و بخشنامه‌ی ساماندهی کمیته‌های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری قانون مدیریت خدمات کشوری، تبیین و تشریح شد.

وی خاطرنشان کرد: مصوب شد به‌منظور بهبود و ارتقای نتابج ارزیابی عملکرد در تمامی حوزه‌های ارزیابی و هم‌چنین اخذ برش استانی شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال ۱۳۹۷، با واحد مرکزی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

در ادامه، اعضای شورا نقطه‌نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد کمیته تخصصی، جلسات خود را برگزار و نتایج آن در جلسه‌ی بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ مدیرکل، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون پرورش فکری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعضای این کارگروه را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =