برترین روایت گران بیست‌ودومین جشنواره‌ قصه‌گویی استان اصفهان معرفی شدند

رابط مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی در اصفهان گفت: مرحله‌ استانی بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی در استان اصفهان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان، مرضیه معصومی اظهار داشت: هشت و نهم مهرماه مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان میزبان شرکت‌کنندگان بیست‌ودومین جشنواره‌ی قصه‌گویی بود و در این رویداد روایت‌گران قصه‌های شیرین، طی دو روز بایکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این دوره ۴۸ شرکت‌کننده به مرحله استانی راه پیدا کرده بودند که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش زنان و مردان، ۵نفر در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ۸ نفر نیز در بخش نوجوان به قصه‌گویی و رقابت پرداختند.

کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در ادامه افزود: پس از اجرای برنامه ها از طرف شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ هیئت داوران بیست و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی استان اصفهان، برگزیدگان این مرحله از جشنواره را در مراسم اختتامیه معرفی کردند.

مرضیه معصومی ادامه داد: در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مسعود شاهنگی با داستان «بیژن و منیژه» و مریم معین با داستان «بی‌بی‌گل» به عنوان نفرات برتر معرفی و به مرحله‌ ملی راه یافتند.

وی گفت: همچنین در بخش نوجوان قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله‌ ملی  به ترتیب، پرنیان یارمند با داستان «چگونه ستارگان به آسمان آمدند»، یگانه احمدی با داستان «روباهی که فریبکاری نمی‌دانست» و زهرا صالحی با داستان «چه بودم، چه هستم، چه خواهم بود» معرفی شدند.

رابط مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی در اصفهان ادامه داد: از میان قصه‌گویان بخش زنان و مردان، مصطفی جعفری با داستان «آلن کوچولو و جعبه ابزار»، نرجس شمس آبادی با داستان «افسانه‌ هفت برادر»، مژگان کدخدایی با داستان «لاک شیشه‌ای»، مرضیه توکلی با داستان «بچه‌های مدرسه‌ی قندآباد» و مریم جهانگیری با داستان «آروس هوشیار» عناوین برتر این بخش از جشنواره را کسب کردند و به عنوان نمایندگان استان اصفهان به بخش منطقه‌ای راه یافتند.

مرضیه معصومی در ادامه بیان کرد: همچنین هیئت داوران نوجوان استان در این مرحله منتخبین بخش نوجوان را معرفی کردند.

وی افزود: در این بخش عباسعلی قرائتی با داستان «کدو قلقله‌زن» در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، یگانه احمدی در بخش نوجوان با داستان «روباهی که فریبکاری نمی‌دانست» و مصطفی جعفری با داستان «آلن کوچولو و جعبه ابزار» به عنوان نفرات برتر معرفی شدند گفتنی همچنین مهدی رحمانی با داستان «کجای دنیا»، سمیرا ذوالجودی با داستان «کاش بینی من سبز بود»، ماهانا آل‌داوود با داستان «خروس پرماجرا»، محسن جمشیدی با داستان «مردم چی می‌گن» و فیروزه محمدی با داستان «جیب‌های گل‌بانو» از سوی هیئت داوران استانی نیز شایسته‌ تقدیر شناخته و از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =