کد خبر: 291687
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
قصه‌گویی اعتمادبه نفسم را زیاد کرد

تقویت اعتماد به نفس مهم‌ترین، دستاورد قصه‌گویی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، نوجوانان هم از جشنواره گفتند.

بیتا خلیل‌زاده نوجوان قصه‌گوی این جشنواره گفت: قصه‌گویی اعتمادبه‌نفسم را بالا برده و در ارتباط با دوستانم خیلی تاثیر داشته، تا الان از قصه‌ها نکته‌های زیادی یاد گرفته‌ام.

بیتا که قصه« فرشته‌ای از آسمان» را روایت کرده ادامه می‌دهد، امسال اولین دفعه‌ای است که در جشنواره قصه‌گویی شرکت کرده‌ام و همه چیز خوب است.

رقیه تقی‌زاده هم با قصه«یخی که عاشق خورشید شد» در جشنواره شرکت کرده و می‌گوید: با علاقه‌ای که به قصه‌گویی داشتم وارد شدم، می‌خواستم تجربه قصه گفتن را داشته باشم برای همیندر جشنواره شرکت کردم.

رقیه با بیان اینکه در قصه می‌توانیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم، گفت: داورها در پشت صحنه با راهنمایی‌هایشان به قصه‌گویان کمک زیادی کردند.

مانا سلیمی نوجوان 12 ساله‌ای که در جشنواره شاهنامه‌خوانی می‌کند، گفت: دوست دارم سال آینده جشنواره قصه‌گویی، بخش شاهنامه‌خوانی هم داشته باشد زیرا شاهنامه داستان‌های آموزنده زیادی دارد و می‌توانیم از قصه‌های آن نکات زیادی یاد بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =