استقبال از هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای چندین ویژه برنامه متنوع، هفته ملی کودک را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 13 مهر 1398، به مناسبت نخستین روز هفته ملی کودک، چندین برنامه متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری آوج، در این روز همایش فرزند پروری و سلامت روان را همراه با دعوت از کودکان پیش دبستانی و مادران‌شان برگزار کرد.

اجرای چند برنامه ویژه کودکان مانند قصه‌گویی یک مادربزرگ، کارگاه نقاشی، شعر خوانی و نیز سخنرانی کارشناس مهمان برای مادران، از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود که بیش از 60 مهمان در آن حضور داشتند.گفتنی است این مرکز در تاریخ 10 مهر با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط زیست، میراث فرهنگی و پلیس راهور یک نشست هماهنگی و راهبردی برای برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار کرده بود.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه، در آغاز هفته ملی کودک نمایشگاه آثار اعضای مرکز را برپا کرد.همچنین به مناسبت روز کودک و محیط زیست و گردشگری، شماری از اعضا از موزه محیط زیست بازدید کردند .

مرکز فرهنگی و هنری الوند، برنامه دعوت به صلح و دوستی برای 20 عضو کودک پسر اجرا شد.

نمایش خلاق، قصه گویی، روخوانی کتاب و نمایش فیلم، از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

هم‌چنین با هماهنگی کانون، سه هزار جایزه برای اعضای این مرکز تهیه شده که در نخستین روز هفته ملی کودک، به شماری از اعضا اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =