آﺋین افتتاحیه هفته ملی کودک با حضور کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه برگزار شد

در اولین روز ازهفته ملی کودک با «شعار آینده ساختنی است» آﺌین افتتاحیه هفته ملی کودک با حضور معاون فرمانداری بوشهر ، سرپرست و کارشناسان و مربیان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، صبح امروز 13 مهرماه 1398 سمیه رسولی سرپرست کانون استان گفت : آینده مربوط به کودکان است و اگر در انتظار آینده ای به سامان و روشن هستیم راهی جز پرداختن به کودکانمان نداریم به همین دلیل هر سال یک هفته به نام کودکان نام‌گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد: کودکان به لحاظ شخصیتی به شادی، نشاط ( به معنی رضایتمندی از خوشخبتی) و بازی احتیاج دارند به همین دلیل برای رسیدن افراد به این نشاط باید برنامه‌ریزی کرد در همین ارتباط از همه کسانی که کودک را مهم دیدند و تاکنون قدم‌هایی برای رسیدن به خواسته‌های آنها برداشتند انتظار می‌رود با هم‌افزایی و استفاده از داشته‌های خود بتوانیم آینده خوبی برای کودکان این سرزمین رقم بزنیم.

مریم قربانی معاون فرمانداری شهرستان بوشهر نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته ملی کودک و روز جهانی خطاب به کودکان در قالب یک قصه پیام محور چند نکته مهم شامل:دوست داشتن خویش ، خانواده و کار خیر را یاد آور شد.

گفتنی است:این مراسم با اجرای برنامه های جذاب و متنوع نقالی ، قصه گویی ، سنج و دمام ، سرود ، اهدا کتاب و لوح تقدیر به اعضاء فعال کودک انجام شد.

برنامه های هفته ملی کودک از 13 تا 19 مهرماه 1398 هم راستا با سراسر کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون استان اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =