کودکان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان بازدید می‌کنند

کودکان و نوجوانان در سومین روز از هفته ملی کودک از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان بازدید خواهند کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با فرارسیدن سومین روز از هفته ملی کودک ۱۵ مهر که با نام «کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری» مزین شده است، جمعی از کودکان و نوجوانان با حضور در پارک پردیسان، تندیس «منشور آینده» را به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اهدا می‌کنند.

اجرای نمایش محیطی، قصه‌گویی، شعرخوانی تعاملی و... از دیگر بخش‌های برنامه‌های تدارک دیده شده این روز است که هم‌زمان با عیادت از کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان کودکان بهرامی اجرا می‌شود.

در این روز سه تئاتر محیطی در اماکن مختلف ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. تئاتر «زندگی در اعماق اقیانوس» به کارگردانی زهرا مریدی یک اجرا روبروی مرکز تئاتر کانون در محوطه پارک لاله، دو اجرا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون و یک اجرا در پارک پردیسان در معرض دید هنردوستان قرار می‌گیرد.

همچنین در این روز تئاتر «ماهی رنگین کمان» به کارگردانی امیرمحمد انصافی در دو شیفت مختلف صبح و عصر به ترتیب در شیرخوارگاه و بیمارستان بهرامی اجرا خواهد شد و تئاتر «گل باقالی به مدرسه می‌رود» ساعت‌های ۹ و ۱۰:۳۰ در مرکز آفرینش‌های کانون نمایش داده می‌شود.

سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی واقع در بنیاد سینمایی فارابی نیز در این روز با نمایش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر در ساعت ۱۷ از کودکان و نوجوانان پذیرایی می‌کند.

فیلم «خمره» به کارگردانی ابراهیم فروزش نیز ساعت ۱۸ همین روز در موزه سینما برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =