رونق مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در دومین روز از هفته ملی کودک

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دومین روز هفته ملی کودک را هم با اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی در یاد بچه‌ها ماندگار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از آغاز هفته ملی کودک، در تاریخ ۱3 مهر ۱۳۹8، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، در کنار بچه‌های سراسر استان هستند.

در تاریخ 14 مهرماه و در دومین روز از هفته کودک مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره یک میزبان 45 نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی «شهدای فتح المبین» بود.

قصه‌گویی، کارگاه کاردستی و بحث آزاد، فعالیت‌هایی بود که برای این مهمانان کوچک مرکز انجام شد.

همچنین در این روز که به نام «کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» نامگذاری شده بود، کارگاهی آموزشی با حضور کارشناسان آتش نشانی شهر آبیک برای اعضا برگزار شد و آنها با برخی از مواردی که برای ایمنی خود و خانواده شان اهمیت دارد، آشنا شدند.

نمایش فیلم، اجرای مسابقه و برگزاری کارگاه بلند خوانی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این روز بود.

هم‌چنین در این روز، برنامه‌های متنوعی با محوریت کودک، آموزش، سلامت و ایمنی در مرکز فرهنگی و هنری ضیا آباد با حضور 100 نفر از دانش آموزان پسر دبستان ضیاء و3  نفر از کارشناسان بهداشت و درمان شهر اجرا شد.

در این برنامه مواردی با عنوان «مهارت بیان قاطعانه» و«کودک و تغذیه سالم» و معرفی راهکارهای سازنده همراه با تبیین تاثیرتغذیه سالم در کودکان و یادگیری آنان توسط یک کارشناس روانشناسی و یک پزشک مهمان انجام شد.

انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله شعرخوانی، کاردستی در قالب کاغذ وتا، برپایی ایستگاه  سلامتی و اهدای کتاب و نوشت افزار به کودکان ازدیگر بخش‌های این برنامه بود .

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم در این روز با دعوت از مدارس،چندین  فعالیت فرهنگی  و هنری برای دانش‌آموزان اجرا کرد.

شعرخوانی، قصه گویی، نمایش فیلم، آشنا کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانون، برپایی نمایشگاه آثار اعضا،کارگاه کاردستی،برگزاری مسابقه و اهدای جایزه ،از جمله فعالیت‌هایی بود که برای مهمانان کوچک مرکز انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =