اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری برا ی کودکان روستای «قوهه»

کتابخانه سیار کانون و جمعی از کارشناسان با حضور در مدرسه‌ی «صادقیه»روستای «قوهه» کرج ، ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت هفته‌ی  ملی کودک اجرا کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸، سومین روز از هفته‌ی ملی کودک با عنوان روز «کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری» نام‌گذاری شده است و این روز در تقویم رسمی کشور نیز به نام روز «روستاها و عشایر» نامیده شده است.

به همین منظور جمعی از کارشناسان کانون به همراه کتابخانه‌ی سیار روستایی استان، در روستای«قوهه» واقع در ۲۲ کیلومتری کرج و بخش چهار باغ، حاضر شده و برای کودکان ونوجوانان مدرسه‌ی «صادقیه» فعالیت‌های متنوعی را اجرا کردند.

معرفی نژادهای مختلف و قوانین حقوق کودک(برابری و تساوی)، شعرخوانی، مسابقه و سرگرمی و اجرای بازی‌های متنوع، جمله‌سازی با کلمات و معرفی نجوم و هوا و فضا و منظومه‌ی شمسی از ویژه برنامه‌های اجرا شده در این روز بود .

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز نیز در بخشی از این برنامه، ضمن تبریک این هفته و روز کودک، به تمام کودکان این روستا و تمام کودکان جهان، ارزش‌مند بودن کودکان برای ساخت جامعه‌ی آینده را مهم ساخت و با اشاره به شعار «آینده ساختنی است»، افزود  ما معتقدیم  که کودکان و نوجوانان سازندگان آینده ایران اسلامی هستند و باید نهایت تلاش‌شان را برای پیشرفت این مرز و بوم بکنند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =