بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از شیرخوارگاه بهزیستی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی در سومین روز از هفته ملی کودک به دیدار کودکان شیرخوارگاه بهزیستی بیرجند رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، هم‌زمان با سومین روز از هفته ملی کودک طاهره حمیدی مدیر کل کانون با همراهی علی اکبری مدیر کل محیط زیست استان به دیدار کودکان شیرخوارگاه بهزیستی بیرجند رفت و ضمن قدردانی از زحمات دلسوزانه مسئولان شیرخوارگاه با کودکان دیدار کرد.

دبیر هفته ملی کودک استان در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته ملی کودک، گفت: کودکان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که آشنایی با حقوق آنان و توجه کردن به نیازهای آنان باید مورد توجه همه‌ی بزرگ‌ترها باشد.  

مدیر کل کانون پرورش فکری استان با بیان این‌که نیازهای کودکان امروز با کودکان دیروز بسیار تفاوت دارد، گفت: همه‌ی سازمان‌ها و نهادهایی که به نوعی با کودکان مرتبط هستند باید به نیازهای و خواسته‌های کودکان توجه ویژه داشته باشند، زیرا کودکان امروز آینده را خواهند ساخت.

حمیدی خاطر نشان کرد: کودکان حق دارند در پناه امن خانواده با آرامش در سایه تفاهم و محبت والدین زندگی کنند، در کنار آنان رشد کنند و زندگی کردن را یاد بگیرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد: توجه کردن به کودکان تنها به یک هفته در سال اختصاص نداشته باشد و در طول سال به مسایل حوزه ی کودکان توجه ویژه شود.   

 ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای 13 تا 19 مهرماه 1398 در سراسر استان خراسان جنوبی با شعار «آینده را باید ساخت» در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =