کد خبر: 291977
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
بازدید 481
تبریک هفته ملی کودک با عطر شهدا

بچه‌های شهدا در جمع همکلاسی‌هایشان تبریک هفته ملی کودک را از مدیرکل کانون کرمان دریافت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد شهید استان به مدرسه  مهزاد عسکری‌زاده و مونس لنگری‌زاده و همچنین امیرمهدی محمدرضاخانی و محمدپارسا سام‌نژاد رفت و در جمع همکلاسی‌های آنها با گفتگویی صمیمانه از شهید و برداشت بچه‌ها از شهادت سوال کرد.

بنابر این خبر، مدیرکل کانون بعد از توضیح فداکاری و اهمیت شهدا در زندگی همه مردم سرزمین‌مان، بچه‌های شهدا را فراخواند و هدیه‌ای از پدر شهیدشان را با دست این فرزندان به همکلاسی‌ها رساند. مهزاد، مونس، امیرمهدی و محمدپارسا با افتخار کتاب‌های هدیه را بین دوستانشان پخش کردند و بعد هدیه خودشان را از محسن روحی و نماینده بنیاد شهید دریافت کردند.

این در حالی است که، غلام‌رضا لنگری‌زاده شهید مدافع حرم و محمد محمدرضاخانی، مرتضی عسکری‌زاده و لقمان سام‌نژاد از شهدای نیروی انتظامی هستند.

همچنین در ادامه تجلیل از بچه‌های شهدا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌هایش به دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه‌ها معرفی شدند و هفته ملی کودک هم به آنها تبریک گفته شد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در کرمان و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =