کد خبر: 291992
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
بازدید 512
ویژه برنامه روز جهانی کودک در کانون البرز برگزار شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ شهرداری هشتگرد و شهرداری شهر جدید هشتگرد و سایر نهادها و سازمان‌ها ، ویژه برنامه «کودک، بازی و نشاط» را به مناسبت روز جهانی کودک، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،همایش بزرگ «کودک، بازی و نشاط»، ویژه گرامی‌داشت هفته ملی و روز جهانی کودک سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸ در سالن گلستان شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

قاسم سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی و روز جهانی کودک، « آینده را باید ساخت»، را به عنوان شعار برای هفته‌ی ملی کودک عنوان کرد  و خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر گفت شما کودکان و نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی هستید و امیدواریم که با کمک شما شاهد آینده‌ای خوب و سرافراز برای ایران اسلامی باشیم این مقام مسوول خطاب به خانواده‌ها و خادمان کودکان و نوجوانان، حاضر در سالن نیز گفت ما به عنوان متولیان و خادمان  وظیفه داریم شرایط رشد و پرورش صحیح کودکان و نوجوانان در جامعه را فراهم کنیم.

وی  ضمن تشکر از تمامی سازمان‌هایی که در برگزاری این برنامه همکاری داشتند از جمله فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ،  شهرداری و شورای شهر جدید و شهرداری و شورای شهر  هشتگرد، اداره بهداشت و درمان ساوجبلاغ آموزش و پرورش  و سایر نهادها و ادارات که با این سازمان در برگزاری این برنامه همکاری داشتند، افزودامیدوارم بتوانیم شرایط بهتری را جهت شرکت  تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان در  فعالیت‌های مناسب فرهنگی فراهم کنیم .

 در این برنامه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و  شاد و جذابی نیز برای کودکان تدارک دیده شده بود که اجرا شد.

قرائت آیاتی از قرآن توسط شایان نیک نژاد،  پخش تیزر هفته‌ی ملی کودک، قصه‌گویی، بازی،  مسابقه و سرگرمی، قرائت منشور آینده توسط ماندانا نیک پندار عضو مرکز هشتگرد و اجرای موسیقی توسط اعضای گروه موسیقی مرکز از برنامه‌های اجرایی در این مراسم  بود.

 در این برنامه هم‌چنین  از زهرا ناصر زارع مربی موسیقی مرکز هشتگرد و  شایان نیک نژاد عضو  قاری قرآن نیز تجلیل شد.

در بخش کارگاهی این همایش نیز اعضا و دانش آموزان با حضور در غرفه‌های مختلف  مانند قصه‌گویی، کاردستی، بازی، بهداشت، نقاشی دیواری  با فعالیت‌های مختلف آشنا شدند.

گزارش تصویری ۱

گزارش تصویری ۲ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =