کد خبر: 292005
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
بازدید 867
غنچه‌های زندگی به مناسبت هفته‌ی ملی کودک در کانون خلخال

کانون پرورش فکری شهرستان خلخال ویژه‌برنامه غنچه‌های زندگی را با همکاری امور بانوان فرمانداری، دانشکده علوم پزشکی، شهرداری، کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی،آموزش و پرورش، مدرسه‌ی عفت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، حفاظت محیط‌زیست در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه که بیش از۳۰۰ نفر از کودکان، مسئولان استانی، کارشناسان،معلمان، حضور داشتند، برنامه‌های مختلفی اجرا شد. زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در خصوص هفته‌ی ملی کودک و اهمیت دوران کودکی سخنرانی کرده و سپس به معرفی یکی از شخصیت‌های برجسته خلخال پرداخت. او بچه‌ها را به تلاش و کوشش و درس خواندن تشویق کرد.

زهرا محیطی، مربی مسئول و مسئول کمیته‌ی کودک شهرستان خلخال نیز به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی پرداخت و در ادامه نوبت به شعرخوانی توسط عضو ادبی و فعال کانون رسید.

همچنین مسابقه مهیج معکوس بازی در بین بچه‌ها اجرا شد. در ادامه، قصه گوی نوجوان کانون به نام آیلین فیضی نیا به قصه‌گویی پرداخت. سپس اجرای سرود و پویانمایی جذاب (کشاورز و ربات) که از تولیدات کانون است، برای حاضران پخش شد.

شایان‌ذکر است، مدیرکل کانون استان روز دو شنبه ۱۵ مهرماه در سفر به خلخال و شرکت در برنامه غنچه‌های زندگی از مدرسه استثنایی رشد، بازدید کرده و با کودکان و نوجوانان داری نیازهای ویژه به مناسبت هفته ملی کودک به گفتگو نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =