کد خبر: 292055
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
بازدید 285
نشاط پاییزی در مراکز چهل و یک گانه کانون استان همدان

هم زمان با هفته ملی کودک شور و نشاط پاییزی در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری در مراکز کانون استان جاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان مراکز کانون پرورش فکری استان همدان در شهرها و بخش‌های مختلف این روزها سرگرم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری هستند تا با حضور کودکان و نوجوانان و تلاش مربیان لحظات شاد و فرح‌بخشی را در آغازین روزهای فصل پاییز رقم بزنند.

با توجه به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر ملی هفته کودک در کشور و رسالت اصلی‌اش در غنی‌سازی اوقات فراغت و پویایی ذهن و اندیشه کودکان با تشکیل دبیرخانه‌های استانی در سراسر کشور این دبیرخانه در همدان با هدف مشارکت و هم‌افزایی نهادها و ادارات مختلف برای برگزاری هرچه بهتر جشن ملی هفته کودک در اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان تشکیل شده است.

قابل ذکر است اغلب برنامه‌های هفته ملی کودک در خارج از مرکز و در محوطه‌ی بیرونی کتابخانه و یا پارک‌های هم‌جوار مراکز برگزار می‌گردد و متناسب با شعار روزهای این هفته برنامه‌های مختلف و متنوعی در قالب طرح‌های سفال‌گری، نقاشی خیابانی، اجرای سرود و نمایش، شعرخوانی و قصه‌گویی و... برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

هم‌چنین با مشارکت سایر نهادهای خدمت‌رسان و ادارات استان کارت‌هایی تحت عنوان "کودک کارت" برای استفاده رایگان و یا با تخفیف از امکانات گردشگری، تفریحی، آموزشی و فرهنگی استان برای کودکان به همراه والدین تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =