کد خبر: 292069
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
بازدید 191
پیام استاندار استان مرکزی

پیام آقازاده استاندار استان مرکزی به بهانه هفته ملی کودک


نامگذاری 13 تا  19 مهر ماه بعنوان هفته ملی کودک؛  مسؤولیت خطیر همگان را برای بهره مندی همه ی کودکان از حقوق فطری و انسانی خود بیش از پیش نمایان می کند و فرصتی را برای برجسته سازی مفهوم ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان  این آینده سازان فردای جامعه فراهم می سازد.

بی شک رشدو بالندگی کودکان روشن ترین نشانه توان هر جامعه است و هیچ تلاشی اندیشمند تر از بخشیدن فرداهایی روشن به کودکان وجود ندارد. باتوجه به اهمیت دوران کودکی و حساسیت های موجود برای تامین و برآورده کردن نیازهای گسترده فردی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و امنیتی کودکان و  ایجاد محیطی سرشار از نشاط، امید و پویایی برای رشد همه جانبه این عزیزان ، هم افزایی فعالیت های دستگاه ها و نهادهای متولی کودک امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شعار ملی هفته کودک امسال با عنوان  «آینده را باید ساخت» بر این مهم تاکید دارد که مهم‌ترین سرمایه برای ساخت آینده، کودکان امروز هستند و آینده ایران اسلامی باید با دستهای کودکان امروز ساخته شود لذا با توانمندسازی کودکان و نوجوان امروز چشم انداز آینده را روشن تر خواهیم دید.

اینجانب ضمن تبریک هفته ملی  کودک  به تمامی کودکان سرزمین ایران اسلامی به ویژه استان مرکزی و ارج نهادن به تلاش تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان  امیدوارم با توجه ویژه به نیازها و همچنین آموزش دقیق کودکان، در جهت اعتلای اهداف عالیه نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش گام های موثری برداشته شود.

سید علی آقازاده
استاندار مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =