ویژه برنامه‌های «کودک، رسانه و ارتباطات» در مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

اعضای مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در روز «کودک، رسانه و ارتباطات» پیام‌آور صلح و دوستی برای نزدیکانشان شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های «کودک، رسانه و ارتباطات» در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

تاثیر رسانه‌ها بر زندگی انسان از دیرباز مورد مطالعه‌ی متفکران حوزهای گوناگون قرار گرفته است و در سال‌های اخیر با توجه به رشد سریع وسایل ارتباطی، ضرورت آشنایی با رسانه‌ها و افزایش سواد رسانه‌ای دو مسئله‌ی مهم در حوزه‌ی کودک و نوجوان است که مدت‌هاست به این بخش از تکنولوژی پیوند خورده‌اند.

در راستای دست‌یابی به این هدف‌ها و با توجه به نام‌گذاری هفدهم مهرماه با عنوان«کودک، رسانه و ارتباطات» تعدادی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی به استقبال این روز رفتند.

دعوت از کارشناسان رسانه، معرفی کتاب، اهدای کتاب، قصه‌گویی، حضور در مدارس همراه با اجرای برنامه‌هایی چون پخش فیلم و برگزاری کارگاه‌های گوناگون در کنار بازی و سرگرمی از جمله فعالیت‌هایی بود که در پنجمین روز هفته ملی کودک «کودک، رسانه و ارتباطات» برای اعضا و دانش‌آموزان برگزار شد.

مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو ایرانشهر، بزمان، بمپور، شماره یک و دو خاش، دلگان، زابل دو، سرباز، کنارک، میرجاوه و هیرمند از جمله مراکزی بودند که این روز را گرامی داشتند.

قابل ذکر است مربیان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک زابل نیز همراه با اعضا به دیدن یکی از گویندگان پیشکسوت رادیو رفتند که در این دیدار این پیشکسوت از خاطرات خود برای کودکان تعریف کرد و در مورد این حرفه برای آنان سخن گفت.

بازدید از قسمت‌های گوناگون رادیو شهری زابل و گفت‌وگو با کارکنان این رادیو از دیگر بخش‌های این بازدید بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =