کد خبر: 292120
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
برگزیدگان جشنواره قصه گویی معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خراسان شمالی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره قصه گویی شامگاه امروز برگزار شد و برگزیدگان استانی معرفی شدند.

در بخش زنان و مردان، به ترتیب مریم احتشام مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بجنورد با قصه‌ی «رسم قدیم » سمیه بهرامی از مربی فرهنگی کانون شماره ۲بجنورد با قصه‌ی «وقتی آفتاب طلوع کرد»، فاطمه عطاالهی مربی مسئول مجتمع بجنورد با قصه‌ی «خاله ماندگار و درخت گلابی»، فاطمه نودهی مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ اسفراین با قصه‌ی «به خاطر یک تکه پنیر» و الهه دهستانی از بخش آزاد «مار و خرگوش» به‌ عنوان نفرات اول تا پنجم به بخش منطقه‌ای معرفی شدند.

  هم‌چنین آتنا عباسی با قصه‌ی «داستان عجیب»از مرکز فرهنگی هنری اسفراین و سلما حصاری با قصه «ماع اوله اوله» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک بجنورد و سحرناز مرادی با قصه‌ی «خانه آباد کن» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بجنورد در بخش دختران و پسران به‌ عنوان  رتبه‌های اول تا سوم معرفی و تجلیل شدند.

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها نیز  ملکه امینیان از اسفراین با قصه «تلنگی» و علی اصغر عابدیان با قصه « پیرزن پیله ور»  و حسینقلی محمدی با قصه « شغال و تجار » از اسفراین به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در همین حال مریم احتشام در بخش زنان و مردان، سحرناز مرادی در بخش دختران و پسران و همچنین ملکه امینیان در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از دید  داوران نوجوانان، خانم ها بنفشه دستوم و سوگند صابری و آقای اشکان جفرودی برگزیده در نظر گرفته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =