پیک امید ویژه کودکان حاشیه شهر دیواندره اجرا شد

مراسم هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان دیواندره، دندانپزشک، کارشناس تغذیه کودک در مدرسه در یکی از مدارس حاشیه شهر دیواندره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اجرای قصه گویی، ایستگاه نقاشی دسته جمعی با موضوع آرزوهای شیرین من، ویزیت رایگان دندانپزشک، مشاوره کودکان توسط کارشناس تغذیه با شعار کودکان سالم، مسابقه طناب کشی از ویژه برنامه های این روز پیک امید در دیواندره بود که با حضور و همکاری خوب دانش آزموزان برگزار گردید.

طرح " پیک امید " با هدف بهرهمندی کودکان مناطق محروم و غیر برخوردار از فعالیت‌ها و برنامه ها، ایجاد روحیه امید در کودکان و فراهم کردن زمینه ارتباط آن‌ها در دیواندره برگزار گردید.

عیادت مربی مسول و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیواندره در این هفته از کودکان بستری در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های هفته ملی کودک بود که ضمن حضور و عیادت از  کودکان بیمارستان با اهدای کتاب واسباب سازی  فکری به این کودکان، هفته ملی کودک را به آنان، مادران این کودکان و کارکنان شاغل بخش کودکان بیمارستان تبریک گفته و برای سلامتی و بهبودی این کودکان آرزوی سلامتی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =