بادبادک‌ها در سروآباد به پرواز در آمدند

به مناسبت هفته ملی کودک کودکان و نوجوانان سروآبادی در زمین چمن شهر سروآباد بادبادکهای خود را به امید صلح و دوستی پرواز دادند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این برنامه سه ساعته با استقبال خوب خانواده ها روبرو شد که این در راستای توسعه ورزش و تفریحات سالم و گسترش روحیه همکاری و ایجاد نشاط روحی در بین خانواده‌ها در برگزارشد.

عیادت از کودکان بستری در بیمارستان شهید چمران سروآباد نیز از دیگر برنامه های هفته ملی کودک بود که این برنامه با مشارکت و همکاری ادارات ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سروآباد انجام شد .

در این هفته پارک کودک این شهرستان نیز میزبان آینده سازان کشور بود که در این برنامه ابتدا کودکان به  کشیدن نقاشی با موضوع محیط زیست پرداختند ، در ادامه در دو گروه بازی طناب کشی انجام شد و در آخر کودکان با حمل بووکه بارانه    (عروسک باران) شعر بووکه بارانه را خواندند.

در این هفته مربیان مرکز سروآباد مهمان مدرسه الزهرا بودند و به اجرای برنامه های معرفی هفته کودک با شعار  " آینده را باید ساخت "، کارگاه آموزشی کمک های اولیه، مسابقه چیستان و اهدای جایزه، کارگاه آموزشی اورگونومی، مسابقه سوال کارگاه اورگونومی و پرداختند.

مرکز سروآباد همچنین در این هفته با دعوت از مهد های کودک و پیش دبستانی های سروآباد برای حضور در کانون پرورش فکری  و نوجوانان شهرستان سروآباد  با پخش سرودهای کودکانه به اجرای برنامه های معرفی کتاب،  قصه گویی ،بازی با عروسک های نمایشی ، نقاشی، شعر خوانی کودکان، نمایش فیلم ، نمایش عروسکی ،دف نوازی و تواشیح پرداختند .

حضور و اجرای برنامه های شاد و متنوع در روستای تفلی از توابع شهرستان سروآباد از دیگر برنامه های هفته ملی کودک بود که با همکاری ادارات ادارات فرمانداری ، شبکه بهداشت ، ارشاد اسلامی ، آموزش پرورش ، محیط زیست ، هلال احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سروآباد در دبستان شهید صدوقی روستای تفلی برگزار شد .

در این روز قصه گویی،مسابقه، کارگاه آموزشی ایمنی درباره زلزله، شعرخوانی و سرود با مشارکت و استقبال خوب دانش آموزان برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =