پیک امید به روستای حسن آباد رفت

سهیلا شیخی با اعلام خبر فوق افزود: به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان در بخش منفصل شهری حسن آباد پیک امید روز پنج شنبه میهمان کودکان این روستا بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شیخی خاطر نشان ساخت: پیک امید که در طول سال در مناطق کم‌برخوردار، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان اجرا می‌کند، به مناسبت هفته ملی کودک به شهرها و روستاهای استان کردستان رفت.

شیخی در ادامه عنوان کرد: کاروان «پیک امید» کانون پرورش فکری برای نشاط‌بخشی و اجرای برنامه فرهنگی به مناطق کم‌برخوردار و برای کودکان و نوجوانانی که امکان حضور در مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ندارند برگزار می گردد.

وی افزود: امداد فرهنگی با عنوان پیک امید با اجرای ویژه برنامه هایی خاص از جمله کاردستی،نقاشی، بازی در این روز با حضور کودکان و نوجوانان حسن آبادی برگزار شد .

مدیر کل کانون استان کردستان عنوان کرد: در این برنامه کاروانی متشکل از مربیان فرهنگی و داوطلب ،کارشناسان فرهنگی و هنری و ادبی بر اساس محتواهای خاص از جمله فرهنگ، آداب و رسوم فعالیت هایی ویژه قصه گویی و بازی گروهی را هم طراحی و اجرا کردند.

سهیلا شیخی گفت:استان کردستان نسبت به شناسایی مناطق دارای اولویت خدمت رسانی و کم برخوردار اقدام کرده و نسبت به اعزام پیک امید برنامه ریزهای مدونی را صورت داده است .

لازم به ذکر است، امداد فرهنگی پیک امید با هدف ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران زده، ایجاد مدیریت واحد برای آمادگی دائمی و اقدام مؤثر و مفید در خدمات رسانی فرهنگی به مناطق کم برخوردار و حضور موثر در شرایط وقوع بحران های طبیعی برای امیدآفرینی در میان کودکان و نوجوانان و همچنین ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگانِ حوزه ی کودک و نوجوان اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =