کد خبر: 292243
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
برگزاری کارگاه الفبای کسب و کار برای کودکان و نوجوانان

به مناسبت هفته ملی کودک و با همکاری پارک علم و فناوری کارگاه الفبای کسب و کار برای اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، کارگاه الفبای کسب و کار برای کودکان و نوجوانان با حضور ندا بهمنی کارشناس بازاریابی پارک علم و فناوری و ۳۰ نفر از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی بندرعباس برگزار شد.

بهمنی کارشناس بازاریابی پارک علم و فناوری ضمن تبریک هفته ملی کودک، کارگاه را با پرسش و پاسخ درباره مشاغل مورد علاقه اعضا شروع کرد.

سپس به تعریف کارآفرینی و ویژگی‌های افراد کارآفرین پرداخت و گفت: افراد کارآفرین نیاز محیط اطراف را شناخته و برای آن ایده‌های جدیدی ارائه کرده اند. سپس برا اساس برای ایده‌های خود کسب و کار راه می اندازند و از افراد دیگر هم دعوت به کار می کنند.

بهمنی در ادامه‌ی این کارگاه به تشریح ۲ تکنیک از تکنیک های کارآفرینی پرداخت. این تکنیک ها عبارت بودند از «چه می شد اگر...» و «طوفان ذهنی» سپس اعضا با توجه به تکنیک های مذکور به انجام کار عملی پرداختند.

در پایان کارگاه بهمنی، اعضا را به انجام کارها به شیوه های غیرمعمول، مطالعه ی کتاب های علمی تخیلی، توجه به محیط اطراف، توجه به مبحث مالی در تصمیم برای اجرایی کردن ایده ها تشویق کرد.

گفتنی است این برنامه با توجه به روزشمار هفته ملی کودک و شعار «کودک، رسانه و ارتباطات» و با همکاری پارک علم و فناوری استان هرمزگان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =