کد خبر: 292265
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
بازدید 144
برنامه های مراکز کانون لرستان در پنجمین روز هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک وبا شعار«کودک، رسانه وارتباطات» مراکز فرهنگی هنری شهرستانهای سراسراستان لرستان برنامه های متنوعی را باحضور کودکان ونوجوانان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، در پنجمین روز از هفته ملی کودک، با شعار«کودک، رسانه وارتباطات» مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسراستان لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند.
درنورآباد، ایستگاه نقاشی با حضور دانش آموزان مدرسه پسرانه انقلاب برگزار شد و درحاشیه این مراسم، فرماندار، بخشدار ، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و مسئولان شهرستان نورآباد از مرکز و نمایشگاه آثار اعضاء بازدیدکردند.
همچنین ویژه برنامه هفته ملی کودک در میدان امام خمینی(ره) با همکاری جمعیت هلال احمر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی و نیروی انتظامی برگزارشد ودرپایان هدایایی به رسم یادبود به کودکان اهدا شد.
مرکز فرهنگی هنری شماره5 خرم آباد دراین روز میزبان دانش آموزان مدرسه بصیرت بود و برنامه هایی مانند: قصه گویی، شعر خوانی، نمایش فیلم، ایستگاه نقاشی را برگزار کرد. درپایان این برنامه دانش آموزان از نمایشگاه آثارهنری  اعضا دیدن کردند.
در ازنا، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان با حضور اعضا و دانش آموزان مدارس، برنامه های متنوعی را اجرا کردند که می توان به اجرای نمایش و سرود توسط خود کودکان، قصه گویی،  شعرخوانی و بازی اشاره کرد.
دراین روز مربی هنری نیز در مورد ارتباطات مثل دوستی، دیدن تلویزیون و گوشی با آنان صحبت کرد و از آنان خواستند یکی از کارتونهای مورد علاقه خود را که قبلا دیده بودند را نقاشی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =