اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری با آموزه‌های عاشورایی

با توجه به تقارن زمانی ایام محرم با هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده توجه به آموزه‌های عاشورا، رویکرد اصلی برنامه‌های فرهنگی هنری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به گزارش فاطمه محمدی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک: با توجه به تقارن زمانی ایام محرم با هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده توجه به آموزه‌های عاشورا، رویکرد اصلی این برنامه‌ها بود. به همین مناسبت از تاریخ ۱3 لغایت 19 مهرماه برنامه‌های متنوعی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک برگزار شد.

 محمدی مهمترین فعالیت‌های انجام گرفته در هفته ملی کودک را نذکر کرده و گفت: برپایی نمایشگاهی از آثار (فرهنگی، هنری، ادبی) اعضا، دعوت از اولیا برای بازدید از نمایشگاه آثار؛ حضور در مدارس و معرفی کانون و اجرای برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، معرفی کتاب، کاردستی، بازی و سرگرمی؛ برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع (آرزوی من) برگزار شد.

همچنین اجرای طرح‌های ادبی در مدارس همراه با بازی‌های خلاقیت و شعرخوانی و داستان‌خوانی برگزاری جلسه دیدار و هم‎اندیشی کودکان با نویسندگان، اکران  و نمایش فیلم‌های مناسب، انجام خدمات با تخفیف‎های ویژه و یا رایگان (مانند عضویت رایگان) نیز از برنامه های اجرا شده بود.

در پایان وی به برگزاری ویژه برنامه جشن هفته ملی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌هایی از قبیل معرفی کتاب به صور کلیپ، تجلیل از فرزندان شهدا، اهدای کتاب به مدارس از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این هفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =