کودکان و نوجوانان سنندجی از دفتر خبرگزاری ایرنا در سنندج بازدید کردند

تعدادی از کودکان و نوجوانان سنندجی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج به مناسبت هفته ملی کودک و در راستای آشنایی با فعالیت حوزه رسانه روز پنجشنبه مهمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، بازدید از تحریریه‌ خبرگزاری ایرنا و گفت‌وگو با رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز سنندج و خبرنگاران از جمله برنامه های این روز بود .

مجید سلیمانی رئیس خبرگزاری ایرنا در سنندج ضمن تبریک هفته ملی کودک در سخنانی گفت:آینده کشور به دست شما ساخته می شود ، امیدواریم که بتوانیم با پرورش هوش و تبوغ شما و هدایت آن در مسیر درست آینده ای روشن و فردایی بهتر داشته باشیم .

سلیمانی در ادامه مراحل خبرنویسی و کار در خبرگزاری ایرنا رو برای کودکان و نوجوانان توضیح داده و افزود: ما اینجا همه خواسته ها و مشکلات و درد دلهای شما رو در قالب خبر به گوش مسئولان میرسانیم .

وی در پایان صحبت‌هایش به نوجوانان حاضر در محل خبرگزاری ایرنا توصیه کرد که از همین سنین دست به قلم شوند تا در آینده، کار نوشتن برایشان راحت‌تر و یکی از نویسندگان مطرح کشور شود.

بچه‌ها حرف‌هایشان را زدند و در اتاق خبر این مرکز با رسانه، خبر و خبرنگاری آشنا شدند، این آشنایی بهانه‌ای شد تا سارینا خطاب به رئیس ایرنا مرکز سنندج بگوید: دوست دارم خبرنگار شوم تا مانند خبرنگاران انعکاس دهنده مشکلات مردم و رساندن صدای آنها به مسئولان باشم.

درد دل‌هایشان کودکانه بود و شنیدنی از وضعیت نامناسب مدارس و نداشتن پارک و شهربازی در شهر سنندج شروع کردند و به رعایت نشدن حقوقشان در خانه و خانواده‌ها و مدرسه رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =